Spinning to kolejne zaj臋cia w naszym grafiku

ORANGE FITNESS KLUB

5 wrz 2021

Spinning 馃毑馃毑馃毑馃敟馃敟馃敟 to kolejne zaj臋cia w naszym grafiku kt贸re chcemy Wam zaproponowa膰. Poprowadzi je Tomek - instruktor Indoor Cycling / Spinning, kt贸ry m贸wi o sobie:
"Jestem osob膮 aktywn膮 fizycznie.
Uprawiam kolarstwo, biegi i p艂ywanie uzupe艂niane treningami si艂owymi.
Moja przygoda z Indoor Cyclingiem / Spinningiem zacz臋艂a si臋 kilka lat temu kiedy w pochmurne szare jesienne dni musia艂em odstawi膰 jazd臋 rowerem na kilka miesi臋cy i wtedy dowiedzia艂em si臋 o zaj臋ciach stacjonarnych.
Zacz膮艂em na nie ucz臋szcza膰 i okaza艂o si臋 偶e przy intensywnych treningach moja kondycja jak i wyniki w uprawianych przeze mnie sportach znacznie wzros艂y co dawa艂o i daje mi zadowolenie podczas zawod贸w amatorskich w kt贸rych zacz膮艂em startowa膰 dzi臋ki polepszeniu mojej samooceny.
Dzi臋ki swoim do艣wiadczeniom postanowi艂em zosta膰 instruktorem zaj臋膰 INDOOR CYCLING i uko艅czy艂em szereg szkole艅 spe艂niaj膮c swoje marzenia.
ZAPRASZAM NA SPINNING W KA呕DY WTOREK I CZWARTEK GODZ. 19.00 馃敟馃敟馃敟".
Kr贸tka informacja o zaj臋ciach Spinningu:
To zaj臋cia dla ka偶dego.
Aby wzi膮膰 czynny udzia艂 w zaj臋ciach, nie potrzeba wcze艣niejszego przygotowania ani posiada膰 specjalnych predyspozycji ruchowych.
P艂e膰, wiek, ani stopie艅 wytrenowania nie maj膮 wi臋kszego znaczenia dla osi膮gni臋cia po偶膮danych efekt贸w.
S膮 przeprowadzane na specjalnie skonstruowanym rowerze stacjonarnym z ko艂em zamachowym w rytm muzyki i pod okiem instruktora.
Ta aktywno艣膰 fizyczna to przede wszystkim intensywny trening Cardio, kt贸remu towarzyszy ekspresowe spalanie tkanki t艂uszczowej. Podczas jednej sesji mo偶na spali膰 od 500 do ponad 800 Kcal.
Regularne treningi rze藕bi膮 i uj臋drni膮 cia艂o w bardzo kr贸tkim czasie.
Du偶膮 zalet膮 treningu jest to, 偶e nie obci膮偶膮 staw贸w i wi臋zade艂, dzi臋ki czemu mog膮 go uprawia膰 osoby ze znaczn膮 oty艂o艣ci膮.
Atutem jest mobilizacja do trwania w treningach poprzez wsp贸lne uczestnictwo w zaj臋ciach w grupie z innymi lud藕mi.
ZALETY
1. Redukcja tkanki t艂uszczowej 鈥 utrata wagi.
2. Zwi臋kszenie wydolno艣ci kr膮偶eniowo 鈥 oddechowej.
3. Poprawa kondycji
4. Wydzielanie endorfin 鈥 polepszenie samopoczucia.
Serdecznie zapraszamy w ka偶dy wtorek i czwartek godz. 19.00 馃毑馃毑馃敟馃敟馃挭馃挭